Selam Versem Suçlu Oluyorum ! ! !
65
●1.956
- 29-12-2020, 16:44:21Biz yanlış ürün yollarsak her türlü ücretsiz kargo ile iade alır yenisini yollarız, müşteri yanlışlıkla kullanmış olsa bile. Hatta müşteriyi kargoyla uğraştırmaz o sizde kalsın biz bugün yenisini çıkıyoruz kargoya hemen deriz. Esnaf var esnaf var ama bu pazaryerleri robot gibi en ufak insiyatif yok. En güzeli yine e-ticaret sitelerinin direk kendisinden almak.
- 29-12-2020, 16:45:44Sonuna kadar haklı mı??? Yanlış ürün gönderen dikkat etmesi gerekirdi yavru kuş için ürün alınmış köpek maması değil yaWebyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 16:46:57Bende ondan bahsediyorum zaten insanlık hali yanlış gönderebilir diyorsun, diğer arkadaşta İNSANLIK HALİ ADAMLAR DOĞRUYU GÖNDERMİŞTİR DİYİP KUTUYU AÇMIŞTIR. HANGİ İNSAN HATALI PEKİ ? Diğerinin insanlık hali alıcıda hal olmuyor mu ?Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 16:48:12Satıcı Haklı Hocam, Yorumlara Bakıyorum Halen Satıcı Haklı Yazanlara Neden haklı gibi yanıt veriyorsunuz, Her Alıcı kargodan sonra ürünün sağlamlığını veya yanlış ürünmü gelmiş diye kontrol etmesi lazım edilmeden ürünün ambalajı açıldıgında ürün kullanıldı durumuna giriyor
ama eğer ürün açılmasaydı siz haklıydınız satıcı her türlü değiştirmek zorunda kalırdı, bu durumda satıcı haklı maalesef. - 29-12-2020, 16:49:06Trendyol satıcılarının bı çoğu böyle maaleseffiratmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 16:51:00Normal bi alışverişde bende satıcıya hak verirdim ama Trendyol satıcıları böyle dikkat etmiyorlarMaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2020, 16:51:41Geri gönderseymiş, arkadaşda şans yok paketi açmışlar sorun ordalaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet satıcı haklı
- 29-12-2020, 16:51:47Eğer yanlış ürün gönderildiyse geri alması gerekiyor. Hatta ucuz bir ürünse geri bile almadan yenisini yollayıp özür dilemeli. İnsanlar gelen ürüne göre kendini planlayabiliyor. Hatayı ilk yapan kendisi. Ürünü alan kişi paketi direk açabilir bu bir hata bile değil. Sen sürekli yanlış ürün yollamıyorsan ( ki yolluyorsan zaten sorun sende ) arada böyle hata yapınca telafi etmesini bileceksin.
- 29-12-2020, 16:52:47Ben hiç yorum yapmadim kariştirdiniz galiba... Bi konuda hak verdim ama o zaman bizde salagız... Benim gibi günde 10 kişiye yanlış gittigini düşün bi açıdan da neyse sağlık olsunMaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet satıcı haklı