Bende ondan bahsediyorum zaten insanlık hali yanlış gönderebilir diyorsun, diğer arkadaşta İNSANLIK HALİ ADAMLAR DOĞRUYU GÖNDERMİŞTİR DİYİP KUTUYU AÇMIŞTIR. HANGİ İNSAN HATALI PEKİ ? Diğerinin insanlık hali alıcıda hal olmuyor mu ?
Trendyol satıcılarının bı çoğu böyle maalesef