Satıcı Haklı Hocam, Yorumlara Bakıyorum Halen Satıcı Haklı Yazanlara Neden haklı gibi yanıt veriyorsunuz, Her Alıcı kargodan sonra ürünün sağlamlığını veya yanlış ürünmü gelmiş diye kontrol etmesi lazım edilmeden ürünün ambalajı açıldıgında ürün kullanıldı durumuna giriyor
ama eğer ürün açılmasaydı siz haklıydınız satıcı her türlü değiştirmek zorunda kalırdı, bu durumda satıcı haklı maalesef.
Ben hiç yorum yapmadim kariştirdiniz galiba... Bi konuda hak verdim ama o zaman bizde salagız... Benim gibi günde 10 kişiye yanlış gittigini düşün bi açıdan da neyse sağlık olsun