İnsanlık hali yanlış gönderebilir, ama paketi açmıyacaktı satıcı sonuna kadar haklı, açılmış ürün satılmaz
Bende ondan bahsediyorum zaten insanlık hali yanlış gönderebilir diyorsun, diğer arkadaşta İNSANLIK HALİ ADAMLAR DOĞRUYU GÖNDERMİŞTİR DİYİP KUTUYU AÇMIŞTIR.
HANGİ İNSAN HATALI PEKİ ? Diğerinin insanlık hali alıcıda hal olmuyor mu ?