• 29-12-2020, 16:33:47
    #1
    Son zamanlarda ne iş yapsam yine kötü olan ben oluyorum Trendyoldan Muhabbet kuşuna ''yavru için olan yemden aldım'' bana gönderilen yetişkin kuşlar için olan hem yetişkin için olan daha ucuz benim aldıgım daha pahallıydı. Neyse kargo zaten bi 10 günde geldi kargoyu da ben yokken evdekiler açmış. Yem paketinin orjinalinde yazan yetişkin yazısını görmeden.... olay bu şekilde anlatamadım galiba, En son whatsapp dan mesaj yolladım sizi haklı çıkarmaz dediler yine mi tüm suç bende

  • 29-12-2020, 16:37:42
    #2
    Bence satıcıda haaklı, açılmış paketi satamazki adam?
  • 29-12-2020, 16:38:12
    #3
    Maalesef haklı
  • 29-12-2020, 16:38:37
    #4
    kusurlu ürün değilse mevzu biraz değişiyor
  • 29-12-2020, 16:38:52
    #5
    Şu olay da moda oldu artık ya:

    Şikayet açın şikayet edin şikayet etcem sizi.. hiç sorunu nasıl çözebiliriz değil valla alışmışlar artık çocuk gibi git şikayet et şikayet aç bnne bnne..
  • 29-12-2020, 16:39:17
    #6
    Etik bir davranış olmasa da haksız sayılmazlar. Müşteri memnuniyeti açısında değişim ya da yenisinin gönderilmesi daha uygun olmakla birlikte ne yazık ki açılmış paketlerde iade olmuyor.
  • 29-12-2020, 16:40:06
    #7
    Daha pahalıya sattıkları bir ürünü nasıl yanlış gönderebiliyor bu insanlar oda ayrı bir konu. Orada kocaman yazıyor müşteri şunu satın aldı diye işte. Firma adını verinde alışverişi keselim.
  • 29-12-2020, 16:41:31
    #8
    Böyle bir durumda hata bizimdir değişim yapalım diyecek firmalar iş yapamıyor ama yanlış ürün gönderen ve hemen gider yapan firma iş yapıyor garip bir durum.
  • 29-12-2020, 16:43:55
    #9
    firatmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir durumda hata bizimdir değişim yapalım diyecek firmalar iş yapamıyor ama yanlış ürün gönderen ve hemen gider yapan firma iş yapıyor garip bir durum.
    İnsanlık hali yanlış gönderebilir, ama paketi açmıyacaktı satıcı sonuna kadar haklı, açılmış ürün satılmaz