• 30-12-2020, 16:10:05
    #64
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşça benden büyüksünüzdür abi diyeyim. Abi tüm suç bende şimdi? bu adamlar o zaman benim gibi günde 10 kişiye yanlış ürün altında geçirsinler aynı hesabı hep fiyat farkı indirsinler ceplerine... Sonra whatsappdan mesaj atınca dalgınılıgımıza geldi özür dileriz gibi cümle kuracaklarına pişkin pişkin artisce seni haklı yapmaz vs desinler... sonra ben bu adama satıcı diyim kimse kusura bakmasın ama öyle satıcının da bi yerlerinde değişiklik yaparlar.
    Dediğiniz gibi sürekli yapamazlar. Çok fazla iade şikayet ve 1 yıldızlı yorum mağaza kapatılmasına sebep olur.
  • 30-12-2020, 19:14:54
    #65
    Hocam kesile paketi açmasaydınız.Bundan sonra o siteden alışveriş yapmayın hocam.
  • 30-12-2020, 21:33:41
    #66
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesile paketi açmasaydınız.Bundan sonra o siteden alışveriş yapmayın hocam.
    paketi açsam bile o yazı çok ufaktı 1 gün sonra farkettim incelerken... bir daha asla yapmıcam zaten. teşekkürler