• 29-12-2020, 20:11:37
    #55
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim hiç yok galiba bu olayda haklılık payım bende oraya takıldım keşke deselerdi dalgınlıgımaza geldi özür dileriz vs... sorun değildi de işte
    Maalesef hiç yok.
  • 29-12-2020, 22:21:51
    #56
    Mustty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hiç yok.
    o zaman kazıklanmaya devam
  • 29-12-2020, 22:23:16
    #57
    Mustty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hiç yok.
    peki hocam bu arada ki fiyat farkı adamların cebine kalıyor... bu onlara helal midir bana yanlış ürün yollayacak sonra üste kalan para cebine girecek haklılık buysa ben haksız olabilirim problem yok
  • 29-12-2020, 22:28:27
    #58
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam bu arada ki fiyat farkı adamların cebine kalıyor... bu onlara helal midir bana yanlış ürün yollayacak sonra üste kalan para cebine girecek haklılık buysa ben haksız olabilirim problem yok
    Satıcı bir hata yapmış tamam. Çözüm basit siz ürünü geri gönderip ücret iadesi yada değişim gerçekleştirebilirdiniz. Evdekiler farketmemiş ürünü açmışlar deyip kendinizi haklı gösteremezsiniz maalesef. Ürünü açtıysanız fiyat farkını da kabullenmişsiniz demektedir otomatikman. Tam tersi bir durumda daha pahalı ürün gönderseler de bu aynı olurdu.
  • 29-12-2020, 22:42:34
    #59
    Mustty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı bir hata yapmış tamam. Çözüm basit siz ürünü geri gönderip ücret iadesi yada değişim gerçekleştirebilirdiniz. Evdekiler farketmemiş ürünü açmışlar deyip kendinizi haklı gösteremezsiniz maalesef. Ürünü açtıysanız fiyat farkını da kabullenmişsiniz demektedir otomatikman. Tam tersi bir durumda daha pahalı ürün gönderseler de bu aynı olurdu.
    Yaşça benden büyüksünüzdür abi diyeyim. Abi tüm suç bende şimdi? bu adamlar o zaman benim gibi günde 10 kişiye yanlış ürün altında geçirsinler aynı hesabı hep fiyat farkı indirsinler ceplerine... Sonra whatsappdan mesaj atınca dalgınılıgımıza geldi özür dileriz gibi cümle kuracaklarına pişkin pişkin artisce seni haklı yapmaz vs desinler... sonra ben bu adama satıcı diyim kimse kusura bakmasın ama öyle satıcının da bi yerlerinde değişiklik yaparlar.
  • 29-12-2020, 22:52:03
    #60
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşça benden büyüksünüzdür abi diyeyim. Abi tüm suç bende şimdi? bu adamlar o zaman benim gibi günde 10 kişiye yanlış ürün altında geçirsinler aynı hesabı hep fiyat farkı indirsinler ceplerine... Sonra whatsappdan mesaj atınca dalgınılıgımıza geldi özür dileriz gibi cümle kuracaklarına pişkin pişkin artisce seni haklı yapmaz vs desinler... sonra ben bu adama satıcı diyim kimse kusura bakmasın ama öyle satıcının da bi yerlerinde değişiklik yaparlar.
    Trendyol'da 10 kural varsa 9'unda alıcı haklıdır. Örnek versem suistimal edilir. İstisnai bir durum yaşamışsınız fakat bu yaşadığınız durumda maalesef satıcı haklı konumda. Satıcının uslubuna doğru yada haklılar demiyorum o kısmı yanlış anlamayın.
  • 30-12-2020, 10:06:23
    #61
    Seoways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha pahalıya sattıkları bir ürünü nasıl yanlış gönderebiliyor bu insanlar oda ayrı bir konu. Orada kocaman yazıyor müşteri şunu satın aldı diye işte. Firma adını verinde alışverişi keselim.
    sürekli kuş yemi alıyor musun ki?
  • 30-12-2020, 14:59:58
    #62
    Mustty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı bir hata yapmış tamam. Çözüm basit siz ürünü geri gönderip ücret iadesi yada değişim gerçekleştirebilirdiniz. Evdekiler farketmemiş ürünü açmışlar deyip kendinizi haklı gösteremezsiniz maalesef. Ürünü açtıysanız fiyat farkını da kabullenmişsiniz demektedir otomatikman. Tam tersi bir durumda daha pahalı ürün gönderseler de bu aynı olurdu.
    Bu yoruma sonuna kadar katılıyorum.

    Diğer taraftan karşı tarafın hiç mi suçu yok a gelirsek, AVRUPA'DA YAŞAMIYORUZ. Satıcıların alıcılar UMRUNDA DEĞİL. BU BİR TÜRKİYE GERÇEĞİ. BUNU ACI BİR ŞEKİLDE ÖĞRENMEK GEREKİYOR: Biz alıcılar olarak da sonuna kadar hakkımızı savunmamız gerekiyor.

    Kargocular neden ailene teslim yaptı? Sana yapılması gereken kargoyu? Ne alaka? Kargocular Suçlu. Ne yapılabilir? Ararsın kargoyu şikayet edersin bir şey çıkar mı bilmem.
    Satıcı yanlış mal göndermiş. Satıcı SUÇLU. Ne yapılabilir? Ürünü iade edebilirsin. Hakkın var mı VAR. Hak tanınmış mı tanınmış. Kullanabilirsin.
    Satın aldığın ürün bir nevi GIDA ÜRÜNÜ. Paketi açılan gıda ürünün iadesi yapılmaz. Burada kim suçlu? Sen Suçlusun. Ne yapacaksın? Hiçbir şey.

    Ne yapabilirdin? Ailene kargo geleceğini ve açmamaları gerektiğini söyleyebilirdin. Sana ait olan bir şeyi neden açıyorlar? Neden izin veriyorsun? Burada suç arıyorsan yine suçlu sensin.

    Son olarak; SUÇ kelimesini çok vurguladım. İşleri SUÇLU aramadan çözebilirsen, ne sen sinirlenirsin ne de etraftakilere köpürürsün. Hatayı kendinde araman lazım. Hiç hatan yoksa zaten sorun çözülüyor elbet. He gerçekten de sıkıntılı bir durumun olduğunu düşünüyorsan trendyol a şikayetle falan uğraşma. Faturadaki firma bilgilerini, ilgili ekran görüntülerini kenara al. Google'a TÜKETİCİ MAHKEMESİ yaz. Siteyi bul gir şikayet kydı oluştur. Zaten senden ekran görüntüsü, fatura bilgisi ve açıklama istiyorlar. Tüm bilgileri doldur gönder 15 gün içerisinde oraya dönüş yapmak zorunda kalıyor SATICI FİRMA. Sonuçlarının sana iletilmesi 5 ayı buluyor. Olumlu veya olumsuz. Ver abi oraya niye uğraşıyorsun bunun için üzüldüğüne düşündüğüne suçlu aramana değmez. Ben de böyle çok atarlı giderliydim sonra da sinirden başım ağrırdı şimdi migrenim var sinirlenince kafam kazan gibi oluyor. Aman abi sinirden stressten kızgınlıktan uzak dur. Çözüm her daim var. Bırak suçluyu mahkeme bulsun. Mahkeme de sende kusur olduğunu söylerse kabullenmekten başka şansın yok.
  • 30-12-2020, 15:36:08
    #63
    10.000TL'lik bir şey aldım mesela adam 10 liralık bir şey gönderdi yanlışlıkla ne olacak yani aldığım ürün mü diye dalgınlıkla açtım diye kabullenmiş mi olacağım?

    Açtım diye iade olmaması doğal ama aradaki fiyat farkını iade etmeli bence