Mustty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satıcı bir hata yapmış tamam. Çözüm basit siz ürünü geri gönderip ücret iadesi yada değişim gerçekleştirebilirdiniz. Evdekiler farketmemiş ürünü açmışlar deyip kendinizi haklı gösteremezsiniz maalesef. Ürünü açtıysanız fiyat farkını da kabullenmişsiniz demektedir otomatikman. Tam tersi bir durumda daha pahalı ürün gönderseler de bu aynı olurdu.
Yaşça benden büyüksünüzdür abi diyeyim. Abi tüm suç bende şimdi? bu adamlar o zaman benim gibi günde 10 kişiye yanlış ürün altında geçirsinler aynı hesabı hep fiyat farkı indirsinler ceplerine... Sonra whatsappdan mesaj atınca dalgınılıgımıza geldi özür dileriz gibi cümle kuracaklarına pişkin pişkin artisce seni haklı yapmaz vs desinler... sonra ben bu adama satıcı diyim kimse kusura bakmasın ama öyle satıcının da bi yerlerinde değişiklik yaparlar.