10.000TL'lik bir şey aldım mesela adam 10 liralık bir şey gönderdi yanlışlıkla ne olacak yani aldığım ürün mü diye dalgınlıkla açtım diye kabullenmiş mi olacağım?

Açtım diye iade olmaması doğal ama aradaki fiyat farkını iade etmeli bence