Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim hiç yok galiba bu olayda haklılık payım bende oraya takıldım keşke deselerdi dalgınlıgımaza geldi özür dileriz vs... sorun değildi de işte
Maalesef hiç yok.