Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşça benden büyüksünüzdür abi diyeyim. Abi tüm suç bende şimdi? bu adamlar o zaman benim gibi günde 10 kişiye yanlış ürün altında geçirsinler aynı hesabı hep fiyat farkı indirsinler ceplerine... Sonra whatsappdan mesaj atınca dalgınılıgımıza geldi özür dileriz gibi cümle kuracaklarına pişkin pişkin artisce seni haklı yapmaz vs desinler... sonra ben bu adama satıcı diyim kimse kusura bakmasın ama öyle satıcının da bi yerlerinde değişiklik yaparlar.
Trendyol'da 10 kural varsa 9'unda alıcı haklıdır. Örnek versem suistimal edilir. İstisnai bir durum yaşamışsınız fakat bu yaşadığınız durumda maalesef satıcı haklı konumda. Satıcının uslubuna doğru yada haklılar demiyorum o kısmı yanlış anlamayın.