• 29-12-2020, 17:29:29
    #46
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda ne iş yapsam yine kötü olan ben oluyorum Trendyoldan Muhabbet kuşuna ''yavru için olan yemden aldım'' bana gönderilen yetişkin kuşlar için olan hem yetişkin için olan daha ucuz benim aldıgım daha pahallıydı. Neyse kargo zaten bi 10 günde geldi kargoyu da ben yokken evdekiler açmış. Yem paketinin orjinalinde yazan yetişkin yazısını görmeden.... olay bu şekilde anlatamadım galiba, En son whatsapp dan mesaj yolladım sizi haklı çıkarmaz dediler yine mi tüm suç bende

    açılmış ürünüde almak zorundasınız malesef kanunda böyle bir boşluk var hele pazaryeriyle çalışıyorsanız direk iade eder üründe kargoda size patlar
  • 29-12-2020, 17:52:13
    #47
    Tamamen empati yaparak düşündüm ve bana göre satıcının haklılık payı daha yüksek bence ama hitabeti yanlış. Biraz daha alttan alabilirdi. Ancak bazen patlama noktasına geliyoruz arada günlük binlerce müşteriye mesaj atıyorsa belki ters bir zamana denk gelmiştir.
  • 29-12-2020, 17:55:18
    #48
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen empati yaparak düşündüm ve bana göre satıcının haklılık payı daha yüksek bence ama hitabeti yanlış. Biraz daha alttan alabilirdi. Ancak bazen patlama noktasına geliyoruz arada günlük binlerce müşteriye mesaj atıyorsa belki ters bir zamana denk gelmiştir.
    Başlıktta belirttiğim suç yine bana patladı benim takıldığım kısımda hani insan bi dalgınlıgıma geldi özür dileriz vs. diyebilir. arada ki fiyat farkını da geri ödemeyide talep edebilir zaten istemem ama işte... sonuç ne oldu kuşun sürekli malzemelerini ihtiyaçlarını oradan alacakken şimdi gördüğüm her yerde yaşananları aktarmakla meşgul olucam neyse sağlık olsun. teşekkürler.
  • 29-12-2020, 18:06:00
    #49
    Şu konuda bile "satıcı haklı" diyebilen kişiler var. Dumur olmamak elde değil.

    Satıcı "YANLIŞ ÜRÜN GÖNDERMİŞ ve YERDEN GÖĞE KADAR HAKSIZ"
  • 29-12-2020, 18:07:19
    #50
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu konuda bile "satıcı haklı" diyebilen kişiler var. Dumur olmamak elde değil.

    Satıcı "YANLIŞ ÜRÜN GÖNDERMİŞ ve YERDEN GÖĞE KADAR HAKSIZ"
    yarısından çoğu satıcı hocam ondan diye düşünüyorum...
  • 29-12-2020, 18:10:04
    #51
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarısından çoğu satıcı hocam ondan diye düşünüyorum...
    Ben de satıcıyım, mesela sitemden tanıtım yazısı satıyorum. Kişi yanlış kelimeden link çıkmışsın derse hemen düzeltiyorum. Onu geçtim, vazgeçtim şu kelimeden çıkalım linki dese, onda bile yardımcı oluyorum.

    Bence satıcı - alıcı olmak değil mesele. Başka bir şey ama kimsenin üzerine alınıp kırılmasını istemediğim için söylemeyeyim...
  • 29-12-2020, 18:14:09
    #52
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de satıcıyım, mesela sitemden tanıtım yazısı satıyorum. Kişi yanlış kelimeden link çıkmışsın derse hemen düzeltiyorum. Onu geçtim, vazgeçtim şu kelimeden çıkalım linki dese, onda bile yardımcı oluyorum.

    Bence satıcı - alıcı olmak değil mesele. Başka bir şey ama kimsenin üzerine alınıp kırılmasını istemediğim için söylemeyeyim...
    bende ifade edemedim maksat o değil... yeri geliyo r10 da bende tasarım olsun site olsun iş yapıyorum... Girin profilde bir tane kötü iletişimim oldugu kişi bulamassınız beğenmezse tekrar yapıyorum tekrar.... Benim burada kuşa aldığım yem ya büyük gelip boğazında kalsaydı yada ne bileyim benim gibi günde 10 kişiye aynı yapıp üste kalan paraları aklamadıkları ne malum sonuçta satan kişiyi tanımıyorum... O değil gibi birde whatsappdan pişkin gibi cevap özür dileyecekleri yere... yani buradan çıkacak sonuç ucuz almak varken fazla para veriyoruz ve salak yerine koyuluyoruz o dediğim yetişkin için olan yazı tırnak gibi ince bir yazı 1 gün sonra farkettim neyse sağlık olsun yazılarım karışık oldu biraz ama
  • 29-12-2020, 18:17:25
    #53
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim hiç yok galiba bu olayda haklılık payım bende oraya takıldım keşke deselerdi dalgınlıgımaza geldi özür dileriz vs... sorun değildi de işte
    hocam ürün kargodan alınıp, açıldığı için maalesef haklılık payı bulunmamakta kanun üzerinde. Yoksa sen haklısın 😂
  • 29-12-2020, 20:08:47
    #54
    Yanlış paketi göndermekle işleyişte başta hata yapan SATICI