Eğer yanlış ürün gönderildiyse geri alması gerekiyor. Hatta ucuz bir ürünse geri bile almadan yenisini yollayıp özür dilemeli. İnsanlar gelen ürüne göre kendini planlayabiliyor. Hatayı ilk yapan kendisi. Ürünü alan kişi paketi direk açabilir bu bir hata bile değil. Sen sürekli yanlış ürün yollamıyorsan ( ki yolluyorsan zaten sorun sende ) arada böyle hata yapınca telafi etmesini bileceksin.