Kızılay Kanı Parayla Mı Satıyor?
74
●2.804
- 20-10-2020, 12:27:41Eskiden para ile satılmadığı dönemlerde bu kanları muhafaza etme personel vs gideri yine vardı ama vatandaştan bu gibi durumlarda para istenmezdi arkadaşların dediği gibi değiş tokuş yapılırdı. Şimdi ise zorunlu bağış isteniyor vay arkadaş kızılayın kurulma amacı nedir geldiği noktaya bak üzülmemek elde değil
- 20-10-2020, 12:37:18İnsanlar bu kanları alıp evinde içmiyor sonuçta. Ben bağışı yaparım Kızılay ihtiyacı olana aracılık eder ve bunu ücretsiz bir şekilde temin eder. Masraflarını da devlet karşılar bu kadar basittir aslında ama gel gelelim ülkenin hali ortada vatandaşından geçinen bir ülke olduğumuz için olay buralara geliyor. Halimize yazık vallahi yazık
- 20-10-2020, 13:09:045. sınıftan beri tanıdığım şuanda 2 yıllık sevgilim trombosit hastası ve kan değerleri düşük bi ara kan takviyesi yapılması gerekti ona bile 900 ücret çıkardırlar ne kan veririm ne 1 kuruştuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 13:10:07biz kan veriyoruz ne alıyoruz soda ülker çikolatalı gofletofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 14:05:58Kan verirken hastanelerde direkt ihtiyaç sahiplerine vermeyi tercih ediyorum.
- 20-10-2020, 15:02:14Herkese merhaba,
Kızılay'a düzenli kan bağışı yapardım bu satma olayı ortaya çıktığından beri oraya vermek yerine herhangi bir hastaneye gidip ihtiyacı olan birine kan vermek istiyorum diyip oraya kan veriyorum. Çünkü hastanelere kan borcu olan yüzlerce kişi var 1 eksilse kardır.