İnsanlar bu kanları alıp evinde içmiyor sonuçta. Ben bağışı yaparım Kızılay ihtiyacı olana aracılık eder ve bunu ücretsiz bir şekilde temin eder. Masraflarını da devlet karşılar bu kadar basittir aslında ama gel gelelim ülkenin hali ortada vatandaşından geçinen bir ülke olduğumuz için olay buralara geliyor. Halimize yazık vallahi yazık