Eskiden para ile satılmadığı dönemlerde bu kanları muhafaza etme personel vs gideri yine vardı ama vatandaştan bu gibi durumlarda para istenmezdi arkadaşların dediği gibi değiş tokuş yapılırdı. Şimdi ise zorunlu bağış isteniyor vay arkadaş kızılayın kurulma amacı nedir geldiği noktaya bak üzülmemek elde değil