Herkese merhaba,

Kızılay'a düzenli kan bağışı yapardım bu satma olayı ortaya çıktığından beri oraya vermek yerine herhangi bir hastaneye gidip ihtiyacı olan birine kan vermek istiyorum diyip oraya kan veriyorum. Çünkü hastanelere kan borcu olan yüzlerce kişi var 1 eksilse kardır.