tuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kan yapay olarak üretilemeyen acil bir ihtiyaç gavura kızıp oruç mu bozalım, insanlık için lüzumlu. şimdiye kadar onlarca defa kan verdim, trombosit verdim. arada sırada biz bize yeteriz v.b kampanyalara para göndermeye ben de karşıyım, fakat kan öyle değil.
5. sınıftan beri tanıdığım şuanda 2 yıllık sevgilim trombosit hastası ve kan değerleri düşük bi ara kan takviyesi yapılması gerekti ona bile 900 ücret çıkardırlar ne kan veririm ne 1 kuruş