Korona testin pozitif çıktı :(
84
●4.205
- 03-08-2020, 17:01:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam öncelikle geçmiş olsun, hiç canınızı sıkmayın bu hastalık sizin hatanız veya kusurunuz olduğu için değil bu işin doğası gereği bulaşıyor. Moralinizi yüksek tutun ve ev içinde spor yaparak metabolizmanızı güçlendirmeye bakın. Etrafimda çok kişi bu hastalığa yakalandı ama çok şükür hiçbirine de bir şey olmadı zaten iyileşme oranı ülkemizde çok yüksek rakamlar ortada bu yüzden hiç canınızı sıkmayın. Yardımcı olabileceğimiz bir konu varsa pm'den yazabilirsiniz. Sevgiler saygılar iyi bayramlar
- 03-08-2020, 17:30:57az kalmış hocam daha ne belirtisi istiyorsunuz gidin bir doktora artıkByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 17:42:01HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayramla birlikte izinim var şu anda evde tek başıma duruyorum zaten bir hafta daha bu şekilde devam ederse hastaneye gideceğim. - 03-08-2020, 18:10:41Zaten veriler stabil devam ederse hiçbir şekilde inanmam. Bu kadar insan yoğunluğunda patlama yapması gerekiyor bu işin.ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle