• 03-08-2020, 16:39:21
    #64
    Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.
  • 03-08-2020, 16:52:00
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun tez zamanda atlatmanız dileğiyle .
  • 03-08-2020, 17:01:13
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam öncelikle geçmiş olsun, hiç canınızı sıkmayın bu hastalık sizin hatanız veya kusurunuz olduğu için değil bu işin doğası gereği bulaşıyor. Moralinizi yüksek tutun ve ev içinde spor yaparak metabolizmanızı güçlendirmeye bakın. Etrafimda çok kişi bu hastalığa yakalandı ama çok şükür hiçbirine de bir şey olmadı zaten iyileşme oranı ülkemizde çok yüksek rakamlar ortada bu yüzden hiç canınızı sıkmayın. Yardımcı olabileceğimiz bir konu varsa pm'den yazabilirsiniz. Sevgiler saygılar iyi bayramlar
  • 03-08-2020, 17:30:57
    #67
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her virüse yakalanan ölmüyor.

    Benim de 4-5 gün oluyor burnum hiçbir şekilde koku almıyor. Dünden beri de boğazım sişmeye başladı. Ben de şüpheleniyorum virüs olduğundan.
    az kalmış hocam daha ne belirtisi istiyorsunuz gidin bir doktora artık
  • 03-08-2020, 17:33:28
    #68
    Hocam çok geçmiş olsun, bir an önce atlatmanız dileğiyle
  • 03-08-2020, 17:42:01
    #69
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az kalmış hocam daha ne belirtisi istiyorsunuz gidin bir doktora artık

    Bayramla birlikte izinim var şu anda evde tek başıma duruyorum zaten bir hafta daha bu şekilde devam ederse hastaneye gideceğim.
  • 03-08-2020, 17:52:38
    #70
    Geçmiş olsun. Ama Şu tatilde fellik fellik gezenlere bulaşırsa zerre üzülmem adamlar 1. Gününden kapatmış sahilleri ne maske takan var ne mesafeye uyan ... Herifler.
  • 03-08-2020, 18:10:41
    #71
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Ama Şu tatilde fellik fellik gezenlere bulaşırsa zerre üzülmem adamlar 1. Gününden kapatmış sahilleri ne maske takan var ne mesafeye uyan ... Herifler.
    Zaten veriler stabil devam ederse hiçbir şekilde inanmam. Bu kadar insan yoğunluğunda patlama yapması gerekiyor bu işin.
  • 03-08-2020, 18:38:47
    #72
    Çok geçmiş olsun hocam.

    Anlatamıyoruz ki insanlara. Bir bayram gezmeseler ölürler. Bir kaç ay dışarıda fink atmasalar ölürler. Sahillere girmeseler ölürler. Yani anlatamıyoruz ne yapalım..