• 03-08-2020, 10:37:10
    #19
    Çok geçmiş olsun , Allah şifa versin inşallah atlatırsınız
  • 03-08-2020, 10:37:12
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Abc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moral bozmayın, kimse ile temas etmeyin 2 hafta evde dinlenin ve bol su ayrıca sağlıklı beslenin Allah'ın izni ile negatif çıkacaktır. Merak etmeyin.
    İnşallah hocam hastaneye gidiyoruz şuan
    Weq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Hangi ilaçları veriyorlar tedavi olarak?
    Hocam hiç bilgim yok gidince inşallah öprenicem
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her virüse yakalanan ölmüyor.

    Benim de 4-5 gün oluyor burnum hiçbir şekilde koku almıyor. Dünden beri de boğazım sişmeye başladı. Ben de şüpheleniyorum virüs olduğundan.
    Allah şifa versin hocam doğru haklısınız bir o kadar iyileşen hasta var
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun Allah Sifa versin dikkat edin hocam
    Amin hocam çok sağolasın
  • 03-08-2020, 10:38:42
    #21
    Cheresha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bayram gezmesi dolayısıyla amcalara gittik hatta çok kötü bir hata yaptım bebek öptüm çocuk sevdim

    Çok sağolasın hocam

    Çok teşekkür ederim

    Amin hocam
    Allah acil şifalar versin. 21 temmuzda teşhis konan ve hastaneye yatışı yapilan çok sevdiğim bir arkadaşımı 31 temmuzda kaybettik bayram sabahı. Bu virüsün şakası yok tedavi için geç kalmayın.
    • Cheresha
    • msergek
    Cheresha ve msergek bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-08-2020, 10:38:49
    #22
    Tasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin, geçmiş olsun.
    Amin hvoam Allah razı olsun
    PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam umarım kısa bir sürede atlatırsınız.
    İnşallah hocam ateş ve ağrı var
    Beansandrice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. Moralini yüksek tut. Kolayca atlatacaksın. Bu süreçte kimseyle temas halinde olmamaya özen göster. Aile bireylerine de testi yaptır. Sen gençsin onlar için daha riskli
    Hocam inşallah grip gibi düşünüyorum atlatırım Allahın izniyle,en büyük hatam bayram gezmesi yaptım amcalara çocuk öptüm vicdanen kötü hissediyorum
  • 03-08-2020, 10:39:20
    #23
    Çok geçmiş olsun hocam, en yakın zamanda testim negatif çıktı diye konu açmanı bekliyoruz..
  • 03-08-2020, 10:40:03
    #24
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin. 21 temmuzda teşhis konan ve hastaneye yatışı yapilan çok sevdiğim bir arkadaşımı 31 temmuzda kaybettik bayram sabahı. Bu virüsün şakası yok tedavi için geç kalmayın.
    Allah rahmet eylesin inşallah kötü olmam gerçekten temastan kaçının
  • 03-08-2020, 10:40:57
    #25
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam, en yakın zamanda testim negatif çıktı diye konu açmanı bekliyoruz..
    Hocam inşallah ya Allah razı olsun açamazsam hakkınızı helal edin
  • 03-08-2020, 10:42:49
    #26
    İnsan şu test sonucunu görünce bile kötü oluyor. Allah yardımcınız olsun, sağlıklı bir şekilde aramızda olmanız için duacınızım.
  • 03-08-2020, 10:43:06
    #27
    Gecmis olsun, hemen atlatırsınız inşallah. Bayramın ilk günü mü temas ettiniz ? 3 günde kendini iyi göstermiş, 14 güne kadar uzayabiliyor çünkü. Filyasyon ekibi sordu mu size kimlere temas ettiğinizi ?