Korona testin pozitif çıktı :(
84
●4.205
- 03-08-2020, 10:37:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnşallah hocam hastaneye gidiyoruz şuanAbc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç bilgim yok gidince inşallah öprenicemWeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin hocam doğru haklısınız bir o kadar iyileşen hasta varByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam çok sağolasınTurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-08-2020, 10:38:42Allah acil şifalar versin. 21 temmuzda teşhis konan ve hastaneye yatışı yapilan çok sevdiğim bir arkadaşımı 31 temmuzda kaybettik bayram sabahı. Bu virüsün şakası yok tedavi için geç kalmayın.Cheresha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 10:38:49Amin hvoam Allah razı olsunTasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocam ateş ve ağrı varPardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inşallah grip gibi düşünüyorum atlatırım Allahın izniyle,en büyük hatam bayram gezmesi yaptım amcalara çocuk öptüm vicdanen kötü hissediyorumBeansandrice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 10:39:20Çok geçmiş olsun hocam, en yakın zamanda testim negatif çıktı diye konu açmanı bekliyoruz..
- 03-08-2020, 10:40:03Allah rahmet eylesinPastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah kötü olmam gerçekten temastan kaçının
- 03-08-2020, 10:40:57Hocam inşallah ya Allah razı olsun açamazsam hakkınızı helal edinVohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 10:42:49İnsan şu test sonucunu görünce bile kötü oluyor. Allah yardımcınız olsun, sağlıklı bir şekilde aramızda olmanız için duacınızım.
