Allah acil şifalar versin, geçmiş olsun.
Amin hvoam Allah razı olsun
Geçmiş olsun hocam umarım kısa bir sürede atlatırsınız.
İnşallah hocam ateş ve ağrı var
Çok geçmiş olsun hocam. Moralini yüksek tut. Kolayca atlatacaksın. Bu süreçte kimseyle temas halinde olmamaya özen göster. Aile bireylerine de testi yaptır. Sen gençsin onlar için daha riskli
Hocam inşallah grip gibi düşünüyorum atlatırım Allahın izniyle,en büyük hatam bayram gezmesi yaptım amcalara çocuk öptüm vicdanen kötü hissediyorum