Cheresha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bayram gezmesi dolayısıyla amcalara gittik hatta çok kötü bir hata yaptım bebek öptüm çocuk sevdim

Çok sağolasın hocam

Çok teşekkür ederim

Amin hocam
Allah acil şifalar versin. 21 temmuzda teşhis konan ve hastaneye yatışı yapilan çok sevdiğim bir arkadaşımı 31 temmuzda kaybettik bayram sabahı. Bu virüsün şakası yok tedavi için geç kalmayın.