• 03-08-2020, 10:45:06
    #28
    Çok geçmiş olsun , sağlık çalışanıyım. Kafanıza takmayın. Beslenmenize dikkat edin , uygulanacak her muayene uygulamadan kaçınmayın atlatırsınız. Kronik hastalığı olmayan her 10 kişiden 8i emin olun atlatıyor.
  • 03-08-2020, 10:46:38
    #29
    Hocam bende dün pozitif oldum sizden bir ricam var bilgisayardan e nabıza girip pozitif yazan kısmın yanında pdf var onu indirip test sonucunda ne yazdığını söyleyebilirmisiniz ? Bende test tekrara alınmıştır yazıyorda
  • 03-08-2020, 10:46:59
    #30
    Rabbim acil şifa versin hocam, tam olarak bünyede nasıl bir belirtileri var sizde, örnek çabuk yorulma, dedikleri gibi nefes alma zorlugu vss
  • 03-08-2020, 10:47:07
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bol bol acılı şalgam için tez zamanda atlatırsınız umarım
  • 03-08-2020, 10:49:36
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam
  • 03-08-2020, 10:52:05
    #33
    piskolojik olarak kendini yorma, nefes aliş verişine kafayi takma, iyi beslen, temiz hava al, insanlardan uzak dur, geçmiş olsun atlatirsiniz
  • 03-08-2020, 10:54:34
    #34
    Geçmiş olsun hocam, Allah acil şifa versin.
  • 03-08-2020, 10:55:17
    #35
    Geçmiş olsun, moralini yüksek tut. 24 yaşında arkadasimin kardeşi yakalandı. Sigara falan çok içerdi Geçen ay teşhis kondu. Semptomları cok kötüydü. Dün taburcu ettiler.
  • 03-08-2020, 10:55:35
    #36
    Cheresha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inşallah ya Allah razı olsun açamazsam hakkınızı helal edin
    Helal olsun hocam ne demek, sizde helal edin ama kendinizi asla bu moda sokmayın. Her türlü hastalığın en büyük tedavisi moraldir.

    Hastanede veya evde kaldığınız sürece hareketli kalmaya spor vs. yapmaya dikkat edin.