Korona testin pozitif çıktı :(
84
●4.205
- 03-08-2020, 10:46:38Hocam bende dün pozitif oldum sizden bir ricam var bilgisayardan e nabıza girip pozitif yazan kısmın yanında pdf var onu indirip test sonucunda ne yazdığını söyleyebilirmisiniz ? Bende test tekrara alınmıştır yazıyorda
- 03-08-2020, 10:47:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bol bol acılı şalgam için tez zamanda atlatırsınız umarım
- 03-08-2020, 10:52:05piskolojik olarak kendini yorma, nefes aliş verişine kafayi takma, iyi beslen, temiz hava al, insanlardan uzak dur, geçmiş olsun atlatirsiniz
- 03-08-2020, 10:55:35Helal olsun hocam ne demek, sizde helal edin ama kendinizi asla bu moda sokmayın. Her türlü hastalığın en büyük tedavisi moraldir.Cheresha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hastanede veya evde kaldığınız sürece hareketli kalmaya spor vs. yapmaya dikkat edin.