Çok geçmiş olsun , sağlık çalışanıyım. Kafanıza takmayın. Beslenmenize dikkat edin , uygulanacak her muayene uygulamadan kaçınmayın atlatırsınız. Kronik hastalığı olmayan her 10 kişiden 8i emin olun atlatıyor.