Korona testin pozitif çıktı :(
84
●4.205
- 03-08-2020, 19:47:37Çok geçmiş olsun ama bu nasıl vurdum duymazlık sizi anlamıyorum. İnsanlarla görüşmek öpüşmek nedir ya. O kadar haberi, o kadar bilgilendirici yayınları yada kendi çabalarınızla internetten araştırmaları hiç mi yapmadınız? Kendinize yazık ettiğiniz kadar çevrenizde ki insanlara da yazık ediyorsunuz. Umarım kimseye bulaştırmadan atlatırsınız.
- 03-08-2020, 20:06:03"hiç olmam zannediyorsun " sizin gibi düşünenler yüzünden bu haldeyiz zaten, aylardır bangır bangır her yerden bilgilendirme yapılıyor yok abi nato mermer nato kafa. bir de bayram gezmesinde kaptığını düşünüyorsun, kuluçka süresi 2-3 gün değil bu hastalıkta. üstüne üstlük bir bebeği öpmüşsün, diğer aile bireylerini saymıyorum bile. belki sana birşey olmayacak fakat kronik rahatsızlığı olan bir yakınının ölümüne sebep olursan bu vicdan azabıyla yaşayabilecek misin ? yani ne olacak bilmiyorum kusura bak veya bakma yaptığın işler cehalet silsilesi ve hala ibretlik şeyler söylüyorsun pes !!!!