• 03-08-2020, 18:47:54
    #73
    Allah sağlık sıhhat versin
  • 03-08-2020, 18:50:48
    #74
    Bayram ziyaretinde kapma gibi bir ihtimaliniz yok. Ve ayrıca o bebeğe'de bulaştırdınız.

    Allah şifa versin.

    En az 1 hafta öncesini düşünmeniz gerekli en fazla 12 gün.
  • 03-08-2020, 19:47:37
    #75
    Çok geçmiş olsun ama bu nasıl vurdum duymazlık sizi anlamıyorum. İnsanlarla görüşmek öpüşmek nedir ya. O kadar haberi, o kadar bilgilendirici yayınları yada kendi çabalarınızla internetten araştırmaları hiç mi yapmadınız? Kendinize yazık ettiğiniz kadar çevrenizde ki insanlara da yazık ediyorsunuz. Umarım kimseye bulaştırmadan atlatırsınız.
  • 03-08-2020, 20:06:03
    #76
    "hiç olmam zannediyorsun " sizin gibi düşünenler yüzünden bu haldeyiz zaten, aylardır bangır bangır her yerden bilgilendirme yapılıyor yok abi nato mermer nato kafa. bir de bayram gezmesinde kaptığını düşünüyorsun, kuluçka süresi 2-3 gün değil bu hastalıkta. üstüne üstlük bir bebeği öpmüşsün, diğer aile bireylerini saymıyorum bile. belki sana birşey olmayacak fakat kronik rahatsızlığı olan bir yakınının ölümüne sebep olursan bu vicdan azabıyla yaşayabilecek misin ? yani ne olacak bilmiyorum kusura bak veya bakma yaptığın işler cehalet silsilesi ve hala ibretlik şeyler söylüyorsun pes !!!!
  • 03-08-2020, 21:37:23
    #77
    Geçmiş olsun, bol bol vitamin alıp inş. atlatırsınız.
  • 04-08-2020, 04:25:36
    #78
    geçmiş olsun, Allah şifa versin hocam.
    bayramda vatandaşımızın durumu aşırı salmışlığı, büyük bir patlama yapacak gibi bir izlenim oluşturdu. tatil bölgeleri tıklım tıklım, millet iç içe geçmiş vs. dikkat etmek lazım..
  • 04-08-2020, 06:42:28
    #79
    Allah acil şifa versin.
  • 04-08-2020, 07:10:49
    #80
    geçmiş olsun allah şifa versin
  • 04-08-2020, 07:49:58
    #81
    Hastalanan arkadaşlara acil şifalar dilerim.
    Farkında mısınız kışın bu forumda bu kadar çok hastalandım konusu açılmıyordu.
    Devlet sanki hiç bir şey olmuyor gibi normalleşmeye devam ediyor.
    Ama bana çevremden daha çok vaka duyuyorum görüyorum gibi geliyor.