Çok geçmiş olsun ama bu nasıl vurdum duymazlık sizi anlamıyorum. İnsanlarla görüşmek öpüşmek nedir ya. O kadar haberi, o kadar bilgilendirici yayınları yada kendi çabalarınızla internetten araştırmaları hiç mi yapmadınız? Kendinize yazık ettiğiniz kadar çevrenizde ki insanlara da yazık ediyorsunuz. Umarım kimseye bulaştırmadan atlatırsınız.