Hastalanan arkadaşlara acil şifalar dilerim.
Farkında mısınız kışın bu forumda bu kadar çok hastalandım konusu açılmıyordu.
Devlet sanki hiç bir şey olmuyor gibi normalleşmeye devam ediyor.
Ama bana çevremden daha çok vaka duyuyorum görüyorum gibi geliyor.