"hiç olmam zannediyorsun " sizin gibi düşünenler yüzünden bu haldeyiz zaten, aylardır bangır bangır her yerden bilgilendirme yapılıyor yok abi nato mermer nato kafa. bir de bayram gezmesinde kaptığını düşünüyorsun, kuluçka süresi 2-3 gün değil bu hastalıkta. üstüne üstlük bir bebeği öpmüşsün, diğer aile bireylerini saymıyorum bile. belki sana birşey olmayacak fakat kronik rahatsızlığı olan bir yakınının ölümüne sebep olursan bu vicdan azabıyla yaşayabilecek misin ? yani ne olacak bilmiyorum kusura bak veya bakma yaptığın işler cehalet silsilesi ve hala ibretlik şeyler söylüyorsun pes !!!!