• 03-08-2020, 12:34:33
    #55
    Bilen varsa söyleyebilir mi, hasta olup atlatan bir daha hasta oluyor mu?
  • 03-08-2020, 12:40:25
    #56
    Geçmiş olsun. Bebekte koronaysa onu da karantinaya almışlar mı?

    bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilen varsa söyleyebilir mi, hasta olup atlatan bir daha hasta oluyor mu?
    evet oluyor.
  • 03-08-2020, 12:49:19
    #57
    Geçmiş olsun, Rabbim şifa versin inşallah.
  • 03-08-2020, 13:06:36
    #58
    bebeğin durumu nasıl,belki sen bebeğe bulaştırdın..bu zamanda bebek öpülürmü..
  • 03-08-2020, 13:10:20
    #59
    Yalnız bunun bir kuluçka süresi var hocam. 1 gün önce bulaşan kişi de PCR'ın pozitif çıkması çok nadie görülür. Muhtemelen daha uzun süre önce kaptınız ve kuluçka süresinden çıktınız veya çıkmak üzeresiniz. Daha bu bayram meselesinin acısı 2 hafra sonra çıkmaya başlar.
  • 03-08-2020, 13:43:19
    #60
    Geçmiş olsun inşallah hafif atlatırsın da bayram gezmesi çok mu şarttı onu da geçtim öpmek niye??? Ya sen bebeğe bulaştırsan, anana babana bulaştırsan

    Ben bu durumu anlayamıyorum.
  • 03-08-2020, 14:03:48
    #61
    Cheresha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş dün ateş ve vücut ağrısıyla hastaneye gittim test verdim bugün korona olduğumu öğrendim dua edin inşallah hiç olmam zannediyorsun ama malesef kaptım Rabbim her hastamıza şifa versin.Kesinlikle hiç kimseye temas etmeyin bayram gezmesinde kaptığımı düşünüyorum HASTANEDEN DÖNÜYORUM EVE GÖNDERİYORLAR HAFİF ATLATIYORMUŞUM.İLAÇ VERDİLER.MUHTEMELEN BAYRAM GEZMESİNDE ÖPMÜŞ OLDUĞUM AMCAMIN BEBEĞİNDEN GEÇTİ ÇÜNKÜ KENDİSİ HAFİF ATEŞLİYDİ AMCMALARDA DİŞ ÇIKARIYOR DİYOLARDI LÜTFEN KİMSEYE TEMAS ETMEYİN KİM OLURSA OLSUN!!!!!!!!!!
    Çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize
  • 03-08-2020, 14:08:41
    #62
    hocam evden dışarı çıkma evde ailen varsa onlarada bulaştırmamak için evde maske tak odaya kapat kendini bilgisayarda takıl dengeli beslen. geçmiş olsun
  • 03-08-2020, 15:03:17
    #63
    Şuan annem babam pozitif şehir hastanesinde yatıyorlar. Ben ve kardeşim aynı evdeydik bize bulaşmamış şükür. Onlarında durumu gayet iyi arada bi babamın ateşi çıkıyormuş sadece. 10 gün oldu 3-5 güne çıkacaklarmış. Korkulacak birşey yok başta bende korkmuştum fakat öyle haberlerdeki gibi durumları falan hiç kötüleşmedi hergün konuşuyoruz Hatta babam pozitif çıkınca inanamadı ben mi pozitifim ne alaka diye Geçmiş olsun kardeşim takma kafana kendini izole et insanlardan uzak dur. Muhtemelen sana ev karantinası verirler atlatırsın.