Şuan annem babam pozitif şehir hastanesinde yatıyorlar. Ben ve kardeşim aynı evdeydik bize bulaşmamış şükür. Onlarında durumu gayet iyi arada bi babamın ateşi çıkıyormuş sadece. 10 gün oldu 3-5 güne çıkacaklarmış. Korkulacak birşey yok başta bende korkmuştum fakat öyle haberlerdeki gibi durumları falan hiç kötüleşmedi hergün konuşuyoruz

Hatta babam pozitif çıkınca inanamadı ben mi pozitifim ne alaka diye

Geçmiş olsun kardeşim takma kafana kendini izole et insanlardan uzak dur. Muhtemelen sana ev karantinası verirler atlatırsın.