Geçmiş olsun inşallah hafif atlatırsın da bayram gezmesi çok mu şarttı onu da geçtim öpmek niye??? Ya sen bebeğe bulaştırsan, anana babana bulaştırsan

Ben bu durumu anlayamıyorum.