Geçmiş olsun. Bebekte koronaysa onu da karantinaya almışlar mı?

bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilen varsa söyleyebilir mi, hasta olup atlatan bir daha hasta oluyor mu?
evet oluyor.