Korona testin pozitif çıktı :(
84
●4.205
- 03-08-2020, 10:34:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bayram gezmesi dolayısıyla amcalara gittik hatta çok kötü bir hata yaptım bebek öptüm çocuk sevdimPastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok sağolasın hocamturkeyland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederimsndesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocamchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-08-2020, 10:35:45Hocam takmamaya çalışıyorum yinede panik oluyor insan inşallah atlatırımOptical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 10:36:50Çok geçmiş olsun hocam. Moralini yüksek tut. Kolayca atlatacaksın. Bu süreçte kimseyle temas halinde olmamaya özen göster. Aile bireylerine de testi yaptır. Sen gençsin onlar için daha riskli
