Hocam öncelikle geçmiş olsun, hiç canınızı sıkmayın bu hastalık sizin hatanız veya kusurunuz olduğu için değil bu işin doğası gereği bulaşıyor. Moralinizi yüksek tutun ve ev içinde spor yaparak metabolizmanızı güçlendirmeye bakın. Etrafimda çok kişi bu hastalığa yakalandı ama çok şükür hiçbirine de bir şey olmadı zaten iyileşme oranı ülkemizde çok yüksek rakamlar ortada bu yüzden hiç canınızı sıkmayın. Yardımcı olabileceğimiz bir konu varsa pm'den yazabilirsiniz. Sevgiler saygılar iyi bayramlar