ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Ama Şu tatilde fellik fellik gezenlere bulaşırsa zerre üzülmem adamlar 1. Gününden kapatmış sahilleri ne maske takan var ne mesafeye uyan ... Herifler.
Zaten veriler stabil devam ederse hiçbir şekilde inanmam. Bu kadar insan yoğunluğunda patlama yapması gerekiyor bu işin.