Çok geçmiş olsun hocam.

Anlatamıyoruz ki insanlara. Bir bayram gezmeseler ölürler. Bir kaç ay dışarıda fink atmasalar ölürler. Sahillere girmeseler ölürler. Yani anlatamıyoruz ne yapalım..