HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az kalmış hocam daha ne belirtisi istiyorsunuz gidin bir doktora artık

Bayramla birlikte izinim var şu anda evde tek başıma duruyorum zaten bir hafta daha bu şekilde devam ederse hastaneye gideceğim.