Yeni üyelerin trade kasma çabası ?
43
●1.623
- 15-04-2020, 15:59:56
10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için YAZDIM
0 75 kuruşluk alan arkadaş a da benim trade atmadığımı görmek isterseniz görürsünüz yazdım trasesini siliyor kendi attığı benim hiç atmadığım - 15-04-2020, 16:00:12real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleberkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAynen ben de o şekilde direk report sistemi olmadığı için haksız trade konusuna yazmaya uğraşmıyorum. Tek tıkla reportlayabilsek iyi olmaz mı sizce deElScream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tradeler biriktikçe arka sayfada kalacak ve kimse ilk trade'e dönüp bakmayacak. O yüzden sadece sayıyı arttırma amacı güdüyorlartulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2020, 16:00:30Ticaret yapılsa bile karşı tarafa trade atmak zorunda değilsiniz, meblağların az olduğu işlemlerde... 10TL altı trade vermek zaten verilmesi anlamsız, karşı taraf trade istese bile siz vermek zorunda değilsiniz
- 15-04-2020, 16:01:16Konuda vurgulamak istediğim şey komisyonsuz kısmı değil. " Trade puanı verilebilecek kadar tutar" kısmı , burada yanılıyorsun zatenEKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2020, 16:02:30Geçen gün kendi kullandığım blutv'yi bir arkadaş arıyor diye ona verdim bana trade vereyim mi dedi.brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2020, 16:02:46EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendini ele vermen de güzel
10 TL altı trader almak, atmak yasak kurallar dahilinde ban ile sonuçlanabilir
10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için YAZDIM
Atanlar da olmuştu ama direkt reportlayamadığımız için uğraşmadım