• 15-04-2020, 15:59:50
    #10
    Evet ücretsiz yapıp hem sektörü kapatiyorlar hemde haksız trader alıyorlar. Traderlarin sağ tarafında bildir butonundan bildirebilirsiniz.
  • 15-04-2020, 15:59:56
    #11
    10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için YAZDIM
    0 75 kuruşluk alan arkadaş a da benim trade atmadığımı görmek isterseniz görürsünüz yazdım trasesini siliyor kendi attığı benim hiç atmadığım
  • 15-04-2020, 16:00:12
    #12
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denk gelmedim ama, Denk gelirsem direk report edeceğim.
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz hizmet sağlayıp trade isteyeni gördüm ben Atanlar da olmuştu ama direkt reportlayamadığımız için uğraşmadım
    ElScream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende geçen gün denk geldim kendi aralarında trade verip ticaret konu linki yerine ana sayfaya link veriyorlar.
    Aynen ben de o şekilde direk report sistemi olmadığı için haksız trade konusuna yazmaya uğraşmıyorum. Tek tıkla reportlayabilsek iyi olmaz mı sizce de

    tulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı geliştirip satmak istiyor olabilirler. 75 kuruşun trade olsa ne olur olmasa ne olur
    Tradeler biriktikçe arka sayfada kalacak ve kimse ilk trade'e dönüp bakmayacak. O yüzden sadece sayıyı arttırma amacı güdüyorlar
  • 15-04-2020, 16:00:30
    #13
    Ticaret yapılsa bile karşı tarafa trade atmak zorunda değilsiniz, meblağların az olduğu işlemlerde... 10TL altı trade vermek zaten verilmesi anlamsız, karşı taraf trade istese bile siz vermek zorunda değilsiniz
  • 15-04-2020, 16:01:16
    #14
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için YAZDIM
    Konuda vurgulamak istediğim şey komisyonsuz kısmı değil. " Trade puanı verilebilecek kadar tutar" kısmı , burada yanılıyorsun zaten
  • 15-04-2020, 16:02:30
    #15
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen ben de o şekilde direk report sistemi olmadığı için haksız trade konusuna yazmaya uğraşmıyorum. Tek tıkla reportlayabilsek iyi olmaz mı sizce de



    Tradeler biriktikçe arka sayfada kalacak ve kimse ilk trade'e dönüp bakmayacak. O yüzden sadece sayıyı arttırma amacı güdüyorlar
    Geçen gün kendi kullandığım blutv'yi bir arkadaş arıyor diye ona verdim bana trade vereyim mi dedi.
  • 15-04-2020, 16:02:46
    #16
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için YAZDIM
    0 75 kuruşluk alan arkadaş a da benim trade atmadığımı görmek isterseniz görürsünüz yazdım trasesini siliyor kendi attığı benim hiç atmadığım

    Kendini ele vermen de güzel

    10 TL altı trader almak, atmak yasak kurallar dahilinde ban ile sonuçlanabilir
  • 15-04-2020, 16:03:19
    #17
    Umarım kısa sürede bunlar içinde güzel bir yenilik yaparlar
  • 15-04-2020, 16:03:20
    #18
    Normal şartlar da 10 tl limiti olması gerekiyor.