10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için YAZDIM
0 75 kuruşluk alan arkadaş a da benim trade atmadığımı görmek isterseniz görürsünüz yazdım trasesini siliyor kendi attığı benim hiç atmadığım