EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıllık üyelerin 15 TL lik çeviriye 5 TL komisyon almaları ya da trade at demelerinden kaynaklanan sorun. Keşke konumun linkini de atsaydınız ki orada miktarı belirtmek için YAZDIM
0 75 kuruşluk alan arkadaş a da benim trade atmadığımı görmek isterseniz görürsünüz yazdım trasesini siliyor kendi attığı benim hiç atmadığım

Kendini ele vermen de güzel

10 TL altı trader almak, atmak yasak kurallar dahilinde ban ile sonuçlanabilir