• 15-04-2020, 15:55:43
    #1
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Foruma katılan yeni üyelerin BAZILARINDA garip davranışlar var. Az önce birinin açtığı transfer konusuna bakayım dedim. Konuda belirttiği ibare "Trade puanı verilebilecek miktarda parayı komisyonsuz" , yani bu cümleden anladığım tek amacının trade kasmak olduğu. Profiline bir baktım , profilinde aynı şekilde transfer yapıp trade almış , 75 kuruşa pepsi kodu satıp trade almış. Bu tarz durumlar için yorumlarda olduğu gibi yanlış verilen trade'leri de reportlayabilsek , yetkililer inceleyip kaldırsa fena olmaz mı ?
  • 15-04-2020, 15:57:07
    #2
    Hocam zaten 10TL altı ticaretlerde trade vermek yasak diye biliyorum.
  • 15-04-2020, 15:57:38
    #3
    Bende geçen gün denk geldim kendi aralarında trade verip ticaret konu linki yerine ana sayfaya link veriyorlar.
  • 15-04-2020, 15:57:49
    #4
    Ücretsiz hizmet sağlayıp trade isteyeni gördüm ben Atanlar da olmuştu ama direkt reportlayamadığımız için uğraşmadım
  • 15-04-2020, 15:57:49
    #5
    Denk gelmedim ama, Denk gelirsem direk report edeceğim.
  • 15-04-2020, 15:57:58
    #6
    Hesabı geliştirip satmak istiyor olabilirler. 75 kuruşun trade olsa ne olur olmasa ne olur
  • 15-04-2020, 15:58:42
    #7
    2 hafta önce komisyonsuz bozuma trade verilmişti. Böyle bir başlık olsa güzel olabilir diye düşünüyorum.
  • 15-04-2020, 15:59:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Report edebilir veya şikayet konusu açabilirsiniz.
  • 15-04-2020, 15:59:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tradelerin hemen yanında bildirme butonu var diye hatırlıyorum. Oradan bildirebilirsiniz.