Yeni üyelerin trade kasma çabası ?
43
●1.623
- 15-04-2020, 15:55:43Foruma katılan yeni üyelerin BAZILARINDA garip davranışlar var. Az önce birinin açtığı transfer konusuna bakayım dedim. Konuda belirttiği ibare "Trade puanı verilebilecek miktarda parayı komisyonsuz" , yani bu cümleden anladığım tek amacının trade kasmak olduğu. Profiline bir baktım , profilinde aynı şekilde transfer yapıp trade almış , 75 kuruşa pepsi kodu satıp trade almış. Bu tarz durumlar için yorumlarda olduğu gibi yanlış verilen trade'leri de reportlayabilsek , yetkililer inceleyip kaldırsa fena olmaz mı ?
- 15-04-2020, 15:57:58Hesabı geliştirip satmak istiyor olabilirler. 75 kuruşun trade olsa ne olur olmasa ne olur
- 15-04-2020, 15:59:07Üyeliği durdurulduReport edebilir veya şikayet konusu açabilirsiniz.
Atanlar da olmuştu ama direkt reportlayamadığımız için uğraşmadım
