Foruma katılan yeni üyelerin BAZILARINDA garip davranışlar var. Az önce birinin açtığı transfer konusuna bakayım dedim. Konuda belirttiği ibare "Trade puanı verilebilecek miktarda parayı komisyonsuz" , yani bu cümleden anladığım tek amacının trade kasmak olduğu. Profiline bir baktım , profilinde aynı şekilde transfer yapıp trade almış , 75 kuruşa pepsi kodu satıp trade almış. Bu tarz durumlar için yorumlarda olduğu gibi yanlış verilen trade'leri de reportlayabilsek , yetkililer inceleyip kaldırsa fena olmaz mı ?