• 16-04-2020, 01:46:31
    #37
    tradenin bir değeri yok arkadaşlar iş yapacağınız kişi güven vermiyorsa yapmayın.
  • 16-04-2020, 01:56:28
    #38
    Raudra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; @FastPHP; konu yorumlarında olduğu gibi profillerdeki trade'leri de tek tıkla reportlayabilsek , moderatörler görüp ilgilense daha sağlıklı ticaretler gerçekleşebilir forumda 🙏
    Bu soyledıgınız zaten var profile girince trade nin yanındakı kırmızı ünlem işareti.Süpheli işlemleri ordan report edebilirsin.
  • 16-04-2020, 03:47:48
    #39
    Çünkü “malesef” burayı sadece trade dan ibaret görenler var.
    Bu forum 600+ tradeli adamların *********** yaptığını gördü, ama geçen benle laf dalaşına giren biri sırf tradem az diye bana sadece ortalık karıştırıyorsun, traden az tarzı laflar söyleyerek sözde şikayet etti.
    Halbu ki kendi tradesi yüksekmiş de ne olmuş, tek bildiği insanlara dadanmak dalaşmak.
    Mevzu yüksek trade mevzusu değil bunu bi anlayamadılar.
  • 16-04-2020, 04:16:29
    #40
    ben şahsen trade puanından çok hesap tarihine ve aktifliğine bakıyorum.
  • 16-04-2020, 07:33:35
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Trade atan çok boş yere
  • 16-04-2020, 09:49:34
    #42
    4 günlük üye 25 tradei olan gördüm bu kadar hızlı bir giriş enteresan gerçekten
  • 17-04-2020, 18:17:12
    #43
    Son gelen üyeler anormal trade kasıyor. Çok dikkat etmediğim halde son başlıklarda bu tür birçok üyeye dek geldim.
  • 17-04-2020, 20:13:16
    #44
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yeni gelen üye olup trade konusunu hala daha anlyamamış biri olarak ben de bu konuda " sürekli trade isteginden " şikayetçiyim. ilk başlarda ögrenilecekşey gözüyle bakıp isteklere olumlu bakıyordum, fakat bir yerden sonra o kadar şeyin içinde şununla ugraşmak bunaltıyor. bunun kolay yolu yok mu, yani ugraşamam diyemiyorsun ayıp olur diye karşı tarafın isteklerini yapıyorsun.