Çünkü “malesef” burayı sadece trade dan ibaret görenler var.
Bu forum 600+ tradeli adamların *********** yaptığını gördü, ama geçen benle laf dalaşına giren biri sırf tradem az diye bana sadece ortalık karıştırıyorsun, traden az tarzı laflar söyleyerek sözde şikayet etti.
Halbu ki kendi tradesi yüksekmiş de ne olmuş, tek bildiği insanlara dadanmak dalaşmak.
Mevzu yüksek trade mevzusu değil bunu bi anlayamadılar.