Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
yeni gelen üye olup trade konusunu hala daha anlyamamış biri olarak ben de bu konuda " sürekli trade isteginden " şikayetçiyim. ilk başlarda ögrenilecekşey gözüyle bakıp isteklere olumlu bakıyordum, fakat bir yerden sonra o kadar şeyin içinde şununla ugraşmak bunaltıyor. bunun kolay yolu yok mu, yani ugraşamam diyemiyorsun ayıp olur diye karşı tarafın isteklerini yapıyorsun.