• 15-04-2020, 16:08:55
    #28
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ele vermek? İşine gelen yorum yapıyor tradeyi bana atmışlar benim o adama dönüşüm yok zaten Lütfen yetkililere bildirin zaten adama yazdım kaldır diye
    Kendi trader puanından sen sorumlusun kimse senin trader puanını kontrol edip takip etmek zorunda değil kurallar dışında sana trader verildiyse bunu sen bildireceksin biz değil.

    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A bankasından B bankasına 200tl lik bozum yapıldı ama komisyonsuz. Bu durumda trade verilir mi?
    Yasak 10 TL altı kazanç elde edilmeyen ticaretlerde trader verilmez.
  • 15-04-2020, 16:09:03
    #29
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A bankasından B bankasına 200tl lik bozum yapıldı ama komisyonsuz. Bu durumda trade verilir mi?
    Bence burada tutardan daha çok niyet önemli. Papara hesabımdan örnek vereyim. Hesabım onaylı olmadığı zamanlarda çekim yapmak için mecburen transfer yapıyordum. Yapmazsam çekemeyeceğim orda kalacak yani. Forumdan üyeler ile hallettim hep , trade kullandığım da olmuştur. Ama benim o transferi yapma amacım trade değil paramı cebime koymaktı. Fakat herkesin bu bakışla düşünmediğini düşünüyorum. Bakıyorlar masrafsız nasıl trade puanı alabilirim , transfer ile deyip normalde kendisinin yapabileceği işlemi başkası üzerinden yaparak +1 trade kazanma çabası olan üyeler mevcut ne yazık ki.
  • 15-04-2020, 16:11:31
    #30
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz şeyleri fark ettiğinizde bildirin lütfen.
    Ben de o amaçla konuyu açtım zaten , bunları bildirmenin daha kolay bir yolu olmalı diye. Konunun ilk mesajlarında görüldüğü gibi sadece ben değil diğer üyeler de görüyor fakat bildirmenin daha pratik bir yolu olmadığı için es geçiyor.
  • 15-04-2020, 16:11:49
    #31
    Konunuzu UP ladım tradere dönüş yaparsanız sevinirim
  • 15-04-2020, 16:12:40
    #32
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence burada tutardan daha çok niyet önemli. Papara hesabımdan örnek vereyim. Hesabım onaylı olmadığı zamanlarda çekim yapmak için mecburen transfer yapıyordum. Yapmazsam çekemeyeceğim orda kalacak yani. Forumdan üyeler ile hallettim hep , trade kullandığım da olmuştur. Ama benim o transferi yapma amacım trade değil paramı cebime koymaktı. Fakat herkesin bu bakışla düşünmediğini düşünüyorum. Bakıyorlar masrafsız nasıl trade puanı alabilirim , transfer ile deyip normalde kendisinin yapabileceği işlemi başkası üzerinden yaparak +1 trade kazanma çabası olan üyeler mevcut ne yazık ki.
    Hocam ben söylediğinize kesinlikle karşıyım. Yardımcı olmak ticaret puanı verdirmemeli. Mantiken olaya para değil de başka bir olay üzerinden bakalım mantıksız olduğunu anlayacaksınız. Örnek vermek gerekirse wordpress sitenizde ufak bir problem var bende anydesk ile bağlandım ücretsiz yardım ettim karşılığında siz bana trader verirseniz ya da ben sizden trader istersem çok saçma bir durum ortaya çıkar sonuçta trader yardım puanı değil yapılan ticaret puanıdir. Ticaret ise ücretsiz yapılamaz. Forum kuralları gereği De min 10. TL kazanç elde edilen ticaretlerde trader verilebilir. Aksi halinde ban sebebi
  • 15-04-2020, 16:12:50
    #33
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunuzu UP ladım tradere dönüş yaparsanız sevinirim
    Teşekkür ederim , ettiğim teşekkür için de trade dönüşü bekliyorum



    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben söylediğinize kesinlikle karşıyım. Yardımcı olmak ticaret puanı verdirmemeli. Mantiken olaya para değil de başka bir olay üzerinden bakalım mantıksız olduğunu anlayacaksınız. Örnek vermek gerekirse wordpress sitenizde ufak bir problem var bende anydesk ile bağlandım ücretsiz yardım ettim karşılığında siz bana trader verirseniz ya da ben sizden trader istersem çok saçma bir durum ortaya çıkar sonuçta trader yardım puanı değil yapılan ticaret puanıdir. Ticaret ise ücretsiz yapılamaz. Forum kuralları gereği De min 10. TL kazanç elde edilen ticaretlerde trader verilebilir. Aksi halinde ban sebebi
    Bu bahsettiğim transferleri yaptığımda trade istemiyorum. Eğer bana verdiyse nezaketen dönüş yapıyorum. 10 TL üstü transferler yaptığım zaman trade aldıysam dönüş yapıyorum dediğim gibi ki yaptığım transferler xxx den aşağı olmuyor. Fakat 10 TL altında kazanç olmadığı sürece verilmemesi gerekiyorsa sildiririm sorun değil birkaç trade'in eksilmesi.
    Fakat bu konunun asıl amacı transferlerde trade verilir mi verilmez mi değildi. Konuda bahsettiğim sırf trade kasmak için para transferi yapmaya yeltenen bazı üyelerin olduğunu düşünmem ve onları bildirmenin daha basit bir yolunun olup olmadığı
  • 15-04-2020, 16:17:59
    #34
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim , ettiğim teşekkür için de trade dönüşü bekliyorum
    Verdim gitti.
  • 15-04-2020, 16:21:07
    #35
    Şikayet konusu açarak bildirebilirsiniz bence, çünkü report tuşu çalışmıyor konuya yönlendiriyor
  • 15-04-2020, 16:25:52
    #36
    Üyeliği durduruldu
    @Coskun; @FastPHP; konu yorumlarında olduğu gibi profillerdeki trade'leri de tek tıkla reportlayabilsek , moderatörler görüp ilgilense daha sağlıklı ticaretler gerçekleşebilir forumda 🙏