• 15-04-2020, 16:03:21
    #19
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Karakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tradelerin hemen yanında bildirme butonu var diye hatırlıyorum. Oradan bildirebilirsiniz.
    O buton konuya yönlendiriyor , ben de dahil diğer üyeler de yazmaya eriniyor o konuya. O yüzden yorumlarda olduğu gibi tek tıkla direk moderatörlere bildirebilsek iyi olur diye düşünüyorum.
  • 15-04-2020, 16:03:34
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence trade koşulları güncellenmeli. Kimi üye var xx senelik 10 -15 trade sahibi kimi üye var x günlük 30-40 trade sahibi
  • 15-04-2020, 16:04:01
    #21
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda vurgulamak istediğim şey komisyonsuz kısmı değil. " Trade puanı verilebilecek kadar tutar" kısmı , burada yanılıyorsun zaten
    Hayır orada o miktarın üzerinde olduğunu bildirmek amacı ile yazdım ki yaptığım çoğu trade için trade bile atmadım/almadım daha
  • 15-04-2020, 16:04:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bunları bildirebilirsin hocam.
    Bu üyeler yüzünden ben zan altında kaldım birkaç kez şahsen.
    Çünkü 1 aylık üyesin 30 ticaret nasıl yaptın diyorlar, ee hizmet satıyoruz. Kaliteli hizmetin her zaman alıcısı olur. Bugün 3 olur yarın 5, 1 hafta hiç olmaz. Yani bazıları tarafından yapılan işlemler yüzünden benide aynı kefeye koymaları şahsen üzüyor. İnsanlar bazı konularda çok cahil, kimisi verdiğimiz hizmeti beğenmez, değerinin 10 kat altı değer biçer. Kimisi yere göğe sızdıramaz. Yanlış yaklaşım...
  • 15-04-2020, 16:04:48
    #23
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal şartlar da 10 tl limiti olması gerekiyor.
    Evet ama NORMAL şartlara uymayan ANORMAL davranışlar mevcut ne yazıkki
  • 15-04-2020, 16:05:14
    #24
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini ele vermen de güzel

    10 TL altı trader almak, atmak yasak kurallar dahilinde ban ile sonuçlanabilir
    Ele vermek? İşine gelen yorum yapıyor tradeyi bana atmışlar benim o adama dönüşüm yok zaten Lütfen yetkililere bildirin zaten adama yazdım kaldır diye
  • 15-04-2020, 16:05:27
    #25
    A bankasından B bankasına 200tl lik bozum yapıldı ama komisyonsuz. Bu durumda trade verilir mi?
  • 15-04-2020, 16:06:59
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    • -10TL altı ticaret puanı vermiş problem yaşamışsanız zaten yasak olan bir davranışı bir de burada hak ararcasına gözümüze sokmayın, ban cezası ile sonuçlanacaktır.
    Son Düzenleme : 07.04.2020
    Yukarıda kurallar belli
  • 15-04-2020, 16:07:31
    #27
    iyisite.NET
    Bu tarz şeyleri fark ettiğinizde bildirin lütfen.