tradelerin hemen yanında bildirme butonu var diye hatırlıyorum. Oradan bildirebilirsiniz.
O buton konuya yönlendiriyor , ben de dahil diğer üyeler de yazmaya eriniyor o konuya. O yüzden yorumlarda olduğu gibi tek tıkla direk moderatörlere bildirebilsek iyi olur diye düşünüyorum.