Bunları bildirebilirsin hocam.
Bu üyeler yüzünden ben zan altında kaldım birkaç kez şahsen.
Çünkü 1 aylık üyesin 30 ticaret nasıl yaptın diyorlar, ee hizmet satıyoruz. Kaliteli hizmetin her zaman alıcısı olur. Bugün 3 olur yarın 5, 1 hafta hiç olmaz. Yani bazıları tarafından yapılan işlemler yüzünden benide aynı kefeye koymaları şahsen üzüyor. İnsanlar bazı konularda çok cahil, kimisi verdiğimiz hizmeti beğenmez, değerinin 10 kat altı değer biçer. Kimisi yere göğe sızdıramaz. Yanlış yaklaşım...