brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda vurgulamak istediğim şey komisyonsuz kısmı değil. " Trade puanı verilebilecek kadar tutar" kısmı , burada yanılıyorsun zaten
Hayır orada o miktarın üzerinde olduğunu bildirmek amacı ile yazdım ki yaptığım çoğu trade için trade bile atmadım/almadım daha